.:: جک تو جک :: جدیدترین جکها :: جدیدترین اس ام اس ها ::.

جدیدترین جکها و اس ام اس های ، عاشقانه ، سرکاری ، خنده دار ، بی ادبی ، جکهای 18+ و ...

.:: جک تو جک :: جدیدترین جکها :: جدیدترین اس ام اس ها ::.

جدیدترین جکها و اس ام اس های ، عاشقانه ، سرکاری ، خنده دار ، بی ادبی ، جکهای 18+ و ...

اس ام اس عاشقانه جدید JOK & SMS

تو پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش دلتو پنچر کردم تا از دلم نری!

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم


اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی؟

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن...

اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی کنارتم
اگه نیستی به یادتم

برای خواندن ادامه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟

یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟

من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است

می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟



شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ...

من ریسمان عشق ترا پاره می کنم.شاید گره خورد و به تو نزدیکتر شوم

اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی کنارتم
اگه نیستی به یادتم


اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.


عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.


زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.


شاد باش که از شادی تو دلشادم ، تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگی من همه خرسندی توست ، بی وفایم که وفایت برود از یادم ...

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن...


پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد
این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد.


اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی؟

ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من
ای کلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من


وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی


لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم


تو چشمام نگاه کن ببین چه بیقرارم با هر نگاه هزاربار میگم دوست دارم


شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را . به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی.


سیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی
نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود


خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته


در پاسخ نامه ام گل یخ دادی
هربار مرا وعده دوزخ دادی
یک بار برو کلاس خیاطی عشق
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی



تو پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش دلتو پنچر کردم تا از دلم نری!

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 20:07 http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

نیما شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 20:07 http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

نیما یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 14:16 http://mobilebazi.persianblog.ir

من شما رو لینک کردم

شما هم منو با نام دانلود بازی و برنامه موبایل لینک کنید

نسترن دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 14:47 http://jojonono46.com.yahoo

وبلاگ باهالی داری خوشم اومد.به وبلاگ من هم یه سری بزن.

مینا چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 15:26

خیلی گلی ، در ضمن جکهات هم خیلی عالی بودند ولی چرا +18 رو باز نکرد؟

نسترن سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 13:57 http://jojonono46.com.yahoo

سلام وب قشنگی داری وقت کردی به منم سری بزن مرسی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد