.:: جک تو جک :: جدیدترین جکها :: جدیدترین اس ام اس ها ::.

جدیدترین جکها و اس ام اس های ، عاشقانه ، سرکاری ، خنده دار ، بی ادبی ، جکهای 18+ و ...

.:: جک تو جک :: جدیدترین جکها :: جدیدترین اس ام اس ها ::.

جدیدترین جکها و اس ام اس های ، عاشقانه ، سرکاری ، خنده دار ، بی ادبی ، جکهای 18+ و ...

جک و اس ام اس سرکاری جدید JOK & SMS

اول شلوارتو در میارم، بعد می کشمت جلو، بعد بوست می کنم، بعد پوشکتو عوض می کنم



گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود. گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود! گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود    !



این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد



برای خواندن ادامه جکها و اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


چند دسته آدم هستند که تنشون می خاره! اونایی که چشمک میزنن ولی شماره نمیدن اونایی که شماره می گیرن ولی زنگ نمی زنن اونایی که حموم نمی رن اونایی که اس ام اس خودت رو واسه خودت می فرستن   !

 



اول شلوارتو در میارم، بعد می کشمت جلو، بعد بوست می کنم، بعد پوشکتو عوض می کنم   





 

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود. گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود! گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود    !

 



دیروز منتظرت بودم، نیامدی، امروز مننتظرتم تا بیایی، و اگر نیایی، فردا چشم به راهت خواهم بود... چه سخته یبوست!

 



شاید باورت نشه، اما تورو به اندازه ی دوتا چشمام دوست دارم... از طرف موش کور!

 



دنیا را بدون خانمها تصور کنید: بازارها خالی، پولها اضافه، خیابونها خلوت، مخابرات ورشکست شده، شیطون بیکار!

 



این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد

 



اگه اس ام اس جدید نداری عکست رو بده یه کم بخندیم

 



امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی. ولی سعی کن بهش عادت نکنی. آخه من هر شب نمی تونم بیام تو خوابت!

 

نظرات 13 + ارسال نظر

آیا به دنبال راهی برای بازدید بیشتر هستید؟
آیا می دانی که رتبه ی سایت شما در موتور های جست و جو گر به طور مستقیم بر بازدید شما تأثیر دارند؟

سیستم بزرگ لینک باکس ایران را به شما معرفی می کنیم!

عضویت در این سیستم رایگان است!
و هیچ گونه تبلیغی در آن نمایش داده نمی شود که این خود باعث سرعت لود بالای آن شده است

ابتدا کد لینک باکس را برداشته و در وبلاگ خود قرار داده و سپس لینک خود را در لینک باکس ثبت کنید

تا حداکثر تا 8 ساعت بعد لینک شما در لینک باکس قرار داده شود
لطفا در هنگام ثبت لینک در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید!

با ثبت لینک خود در لنک باکس هم از طریق کلیک مستقیم و هم از طریق افزایش رتبه ی شما در موتور های جست و جوگر بازدید خود را افزایش دهید

پیشنهادما :
در هر دو لینک باکس لینک خود را وارد کنیدف در این صورت باید کد هر دو لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید

دیگر جای هیچ فکر باقی نیست!!!!
اگر به دنبال بازدید کننده ی بیشتر هستید!!!

شهر دانلود شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 20:42 http://www.enternet.blogsky.com

سلام گرامی وبلاگ خوبی داشتی اگه با تبادل لینک موافقی من ر لینک کن وبه من خبربده تا بنده نیز شما رو لینک کنم

ابزار اینترنت شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 22:25 http://www.enternet.blogsky.com

سلام عزیزم من شما را لینک کردم شما نیز من را با نام ابزار اینترنت لینک کن
گرامی اگه می خوای امارت بره بالا ولیکهات توی لینک باکس ما نمایش داده بشه کد لینک باکس را در وبلاگ خودت قرار بده بعد به ما خبر بده این هم آیدیه منه گرامی
آیدی:g_h179
montazeram

omid دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 23:00 http://xoxbox.mihanblog.com

سلام دوست گرامی
منیک لینک باکس جدید ساختم اگر مایلید با این لینک ما همکاری کنید تا آمارتون بالاتر رود
با تشکر لینک باکس XOX
کد لینک باکس برای بلاگفا و میهن بلاگ:
<SCRIPT language=javascript src="http://mp3ir4.smtp.ru/xox.js"
type=text/javascript></SCRIPT>

شهر دانلود سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 22:12

سلام گرامی شما لینک شدید
ما را با همین نام لینک کنید
ممنون

مموشک چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 13:05 http://www.bia2eshghkon.persianblog.com

منتظرتیم مهربون

فاطی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 23:33 http://myloveisfateme.blogfa.com

جک هات خیلی بی مزه و تکراری و قدیمی بودند و حالم بهم خورد.
اگه دوست داشتی به وبلاگه منم یه سر بزن

... سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 17:25

من که شنیده بودمشون

نسترن سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 13:21 http://jojonono46.com.yahoo

باحال بودن مرسی ...

داریوش دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 00:57

دمتون گرممممممممم:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 16:27

هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم
آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه
نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه

الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

+ من نمیـدونـم میخـوآم امتحـآن کنـم !

مطهره سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 12:24 http://akhbarehonarmandan.mihanblog.com/

سلام وبلاگ همه چیزدرباره ی هنرمندان ساخته شدبیاواسم بازیگریاخواننده موردعلاقت روبنویس تاکمترازیه هفته بیوگرافی وجدیدترین عکس هاش روببینی

الی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 19:30 http://www.elahe16.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بودن جکات مرسی ولی اگه دخملابمیرن پسملا هم باید بمیرن چون مادخملا اگه نباشیم دنیا همبایدنباشه ب وب منم سربزن بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد